HCK
 
Laatste Nieuws
HCK bij Omroep West
Op donderdag 18 oktober was HCK te gast bij...
Opening HCK-seizoen 2018-2019
Op donderdag 27 september werd het HCK-seizoen 2018-2019 geopend...
HCK zomerreces
Het HCK -zomerreces is nu écht begonnen! Fijne vakantie!...
Fijne vakantie!
Het HCK zomerreces was al begonnen maar de extra...
De HCK – zomer gaat beginnen!!!!!
Privacy Policy per 25 mei 2018
  HCK hecht veel waarde aan de bescherming van...
Een feestelijk slot van het HCK-seizoen
Op donderdag 17 mei werd het HCK-seizoen 2017-2018 feestelijk...
Rondleiding op de grootste Dak Boerderij van Europa
Donderdag 8 maart kregen de leden van Haagse Communicatie...
Een Kijkje in de Keuken van Den Haag Centraal
Op donderdag 15 februari was HCK te gast bij...
Nieuwjaarsreceptie HCK 2018
Het was een geslaagde HCK nieuwjaarsreceptie afgelopen donderdag bij...
Van Merkwaarden naar Contentcreatie
Op donderdag 23 november gaf Madhu Mathoera haar goedbezochte...
COMM gaat open!
Dinsdag 24 oktober: ‘De Sneak Preview van COMM’. Speciaal...
Who’s afraid of red, yellow and blue
Op woensdag 27 september vertelde CityDresser Madje Vollaers hoe...
Opening HCK seizoen
Op donderdag 14 september zijn we bijeengekomen bij Jamey...
Zomerborrel op de Ooievaart
Dat was een erg gezellige afsluiting van het HCK-seizoen...
Workshop Visual Thinking
Op 16 mei is de HCK nieuwe stijl van...
Bij Colorworks in Bink 36
Op verkiezingsdag 15 maart 2017 werd de creatieve stem...
Presidential dinner met een knipoog….
Op 12 januari was het Presidential dinner van de HCK....
  • nov 19, 2014
  • Lia Westenberg
  • Reacties uitgeschakeld voor The Battle of the Brands. Bezoek aan de Apple, Samsung en Miele brandstores 19 november.
  • 1741 Views
Kaart wordt geladen...
Datum
19/11/2014
Tijd
18:00 - 20:00
Locatie
Den Haag


Op 19 november bezoekt HCK de Apple, Samsung en Miele brandstores in de Haagse Passage en de Venestraat. Door de sterke opkomst van online winkelen hebben merken meer behoefte om zich fysiek te manifesteren. Als merk, als beleving maar ook omdat de consument behoefte heeft om het product aan te raken. Hoe weet je bijvoorbeeld of een koelkast stil is of dat een toestel goed in je hand ligt. Hoe kunnen merken hun toegevoegde waarde waarmaken? We horen het 19 november van de store managers zelf. We verzamelen om 18.00 voor de Apple store waarna we gezamenlijk de brandstores bezoeken. Vanaf 19.00 praten we dan nog even na in Milù onder het genot van een borrel en een hapje.
Er zijn nog een aantal plaatsen. Wees er snel bij! Aanmelden kan vanaf NU.
Introducés, altijd welkom! Maar na je bezoek aan twee bijeenkomsten gaan we je vragen om lid te worden!

Wie komen ook?

  • Lia Westenberg
  • Hans Levendig
  • Roald Plantinga
  • Esther van der Wallen
  • Lorenzo Sendar
  • Joanna Bouma
  • Jessica Groeneveld

Reserveren

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.